Job 20 van 81


Report this listing

Solliciteren



Junior Payroll Officer


Functie

Ben jij klaar om de spil te worden in personeelsbeheer? We zoeken iemand die het aanspreekpunt wordt voor de salarisadministratie, zowel voor bedienden als arbeiders, bij een bedrijf in Essen. Met ongeveer 250 medewerkers in het team, zal jij verantwoordelijk zijn voor het bijhouden van afwezigheden, prestaties en het verwerken van lonen, in nauwe samenwerking met het sociaal secretariaat.

Klinkt dit als jouw volgende stap? Solliciteer vandaag nog!



Je hoofdverantwoordelijkheden omvatten:

  • Verzamelen van gegevens voor arbeidscontracten
  • Beheren en opvolgen van contracten
  • Verwerken van Dimona-aangiftes
  • Voorbereiden en uitvoeren van loonadministratie (BE/NL)
  • Registratie van werktijden en mobiliteitsberekeningen
  • Verwerken van vakantie- en afwezigheidsaanvragen
  • Opvolgen van groepsverzekeringen
  • Beheren van het flexplan
  • Bijhouden van personeelsdossiers en sociale documenten
  • Optimaliseren van loon- en payrollprocessen
  • Inwerken van nieuwe medewerkers
  • Opstellen van rapporten over salarisevoluties.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor diploma in personeelswerk, office management, psychologie of een gelijkwaardige opleiding door ervaring.
  • Je hebt minstens eerste ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kennis van de bouw- en/of metaalsector is een pluspunt.
  • Je bent bedreven in het gebruik van gangbare MS Office-programma's (Outlook, Word en Excel).
  • Je hebt een diepgaande kennis van arbeidsrecht, sociale wetgeving en payroll.
  • Ervaring met AFAS Profit is een voordeel.
  • Je beschikt over analytische vaardigheden en werkt nauwkeurig.
  • Discretie en diplomatie zijn jouw sterke punten.
  • Je bent empathisch, klantgericht en kunt goed omgaan met stress.
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

  • Een werkplek in het bruisende Antwerpen.
  • Een levendige, groeiende en stimulerende werkomgeving.
  • Een uitdagende rol waarin je de vrijheid krijgt om zelf initiatief te nemen.
  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salarispakket met een scala aan extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering, optie tot thuiswerk, deelname aan een flexplan en kortingen via Benefits at Work.

Klaar om je carrière naar een hoger niveau te tillen? Solliciteer vandaag nog en ontdek de mogelijkheden die op jou wachten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht